Vilken helg!

Lördagen började med tandläkarbesök för Vilma. Besöket var planerat i kalasets tecken med fiskdam, tandtrollsbingo osv allt för att barnenska gilla att gå tandläkaren. Vilma hade 20 tänder och allt såg bra ut. Medan dom va där passade jag och Ludde på att ta en cykeltur till vallhov och spontanbesöka Johanna och barnen. 

Efter lunch och lek blev det allmänhetensåkning!
Det var en trött kille som kom in efter en heldag ute och eftersom vi var bortbjudna på kvällen valde vi att låta honom sova en stund:)
Gårdagen var underbar! Jag och kidsen började dagen i badhuset medan D åkte till stugan och förberedde lunch! ...
Både barn och vuxna tror jag hade en fantastisk dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0