Tillbaka i vardagsrutiner:)

Efter en veckas mjukstar utan elever och två fantastiska föreläsningar har nu eleverna kommit till skola! Skolstarten har varit högt över förväntan! Så kul att få känna så på jobbet! Dock är jag lite irriterad på lönesättningen i kommun men har bestämt mig för att inte låta det förstöra en kanonstart på terminen:)


Idag har jag, Mikko och barnen varit i badhuset. Vilma simmade 25meter (en längd i stora bassängen) utan att vila... lite börjar verkligen bli stor...
Jag och Mikko har bestämt att vi ska försöka gå till badhuset en dag i veckan då tjejerna är för unga för simskola.. i sandvikenskommun ska man nämligen vara 6år för simskola annars får man gå på förberedande simskola som är fokuserat mer på vattenvana.





Linas matkasse är toppen i livspusslet, dock varvinte alla rätter någon favorit hos kidsen men vi vuxna tyckte det va ok:)
Första dagen på jobbet FaceTime samtal... galet skeptiska båda två🤣🙈
Bestämt mig för att läsa 30im varje dag innan läggning:) så skönt att lägga bort telefonen och läsa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0