Cellprov...

Sitter på sjukhuset och väntar på att göra cellprov. Tänk att man kan känna sådant obehag för att göra något som egentligen inte är något märkvärdigt?!?! Jag gillar det iallafall inte...

Nu lite uppdatering från sen jag skrev sist. 

I söndags var jag i badhuset för första gången med båda kidsen själv... Eller själv var kanske fel att skriva, Mikko och Ella var ju med:) barnen skötte sig exemplariskt:) när vi åkte rutschkana åkte Mikko först sen Vilma, sen Ella och sist jag och Ludde. Tjejerna är åker inte innan set blir grönt för var och en så det tig sin lilla tid... Vilma ville testa att simma utan puffar... Flesta gången sjönk hon men ungen som vägrar ge sig skulle ju testa igen och igen och igen... Å tillslut kom hon någon meter utan puffar med hundsimning:)

På kvällen kom D hem å ingen var gladare än barnen att han kom innan läggning. Ludde länsade som vanligt D's väska och sprang runt som en kräfta...





Annars har det inte hänt så mycket.

På jobbet har jag börjat sätta upp duschdraperier för att få fler elever att duscha efter idrotten. Eleverna är än så länge supernöjda:)




Nu väntar soffan å godis för att försöka hålla mig vaken till D kommer hem. Natti natti...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0