Älskar helg:)

En underbar helg börjar nu närma sig sitt slut... Vädret har inte varit på topp men det har inte gjort något. Både i går och idag blev det morgonpromenad med Matilda. Underbart med en frisk start på dagen. 


Igår hade vi familjen Bäck/nirs när på middag. Väldigt trevligt! 

Efter en trevlig middag och lek fick D lägga barnen och jag passade på att åka till Sara för lite tjejmys. En väldigt bra lördag helt enkelt:)

Idag efter promenade åkte vi till badhuset med familjen Aarni/Nordin. För första gången på 4år va Helena med så det lär jag skriva. Sjukt kul för oss alla. Tror nog hon fick meramak och kommer följa med fler gånger. Vi avslutade med lunch på mc Donalds innan vi skiljdes åt för den här gången...



 
Och på eftermiddagen har vi bara myst...




Å nu vankas det mys i soffan😘


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0