Snart första advent...

Veckan som varit har susat iväg och snsrt är det jul! Hur ska man hinna med allt?

Igår var vi i Bollnäs och kollade på bandy. Idag på förmiddagen åkte vi lite skridskor innan resterande timmar tillbringades på stan. För en gångskull shoppade jag loss... Mycket snyggt inhandlades så nu måste det renas men främst bland jackor 😁

Nu vankas det mys i soffan...

Jag och Ludde passade på att kolla på hockey medan Vilma och pappa D bytte om...
Jag och Sofie hade en väldigt trevlig dag på stan med god mat och massor av shopping...
Vi tjuvinvigde bocken...
Kidsen intresserade sig mer på sin egna match än att pappa D spelade mot villa och vann. Det regnade hela matchen men barnen hade lika kul för det:)
Karuseller på stan är alltid kul!!!
Gudmor är bäst tycker Ludde!!!
Vilma älskar karuseller!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0