Lördag:)

Vi började dagen med ridlekis. Vilma har blivit så stor sen förra året och jag behöver egentligen inte vara med alls längre. Hon lyssnar och gör precis som ledarna säger...




Efter lunch blev det pulkaåkning och mellis ute i finvädret med familjen Qvist och Nirs. En helt underbar eftermiddag där både stora och små hade trevligt...










Dagen avslutades med middag hos familjen Nordin/Aarni. Lika trevligt som alltid. 



Jag jag reflekterat mest över sen jag börjat jobba är hur lite tid man har till vänner och familj. Jag vill ha fler timmar på dygnet... Ludde har iallafall lyckats hålla sig vaken hela denna dag trots flera bilturer så nu håller jag tummar och tår på att han sover i natt...

Nu blir det mys i soffan och såmycket bättre:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0