Höstlov:)

Äntligen höstlov:) det finns många fördelar med att vara lärare:)

I helgen var vi i Vetlanda. Resan ner gick helt ok ovh kom ner precis till matchstart. Matchen slutade 6-6 vilket jag tror Vetlanda var mest nöjda med...

Efter matchen blev det tacos hos moster Ewa med mamma, Pappa och Bernt. Vilma ville så gärna vara uppe till D kom hem och äta tacos med honom vilket resulterade i att vår sessa var uppe till klockan elva...Ludde somnade gott innan pappa D kom hem.

På lördagen hälsade vi på min mormor. Underbart att träffa henne igen och jag tror nog vi träffas även nästa år då hon kändes väldigt pigg för att ha varit så sjuk. Älskade lilla mormor💗


På eftermiddagen var vi hemma hos familjen Löfstedt/Axelsson och fikade. Först bjöds det på vofflor och sen på äppelpaj. Väldigt trevligt och barnen lekte fantastiskt bra.

På kvällen bjöds det på middag hos moster Ewa med hela familjen och till efterrätten kom min kusins barn med familj oxå. Väldigt trevligt att träffa även dom igen.

Hem åkte vi på söndag förmiddag efter en lång frukost och att barnen fått leka av sig lite. Vi stannade och åt i Nyköping och fikade hos farmor och farmor i drälinge på vägen hem💗 en väldigt trevlig helg med andra ord:)

Tog tyvärr inte några kort:( så här kommer några blandade andra kort...

Taget för två år sen...

Snygg stil...







Nya små hyllor..



Inventering och städning på jobbet...


Nu hoppas jag sömntutorna uppe vaknar snart.... Tänk om Ludde kunde sova lika bra som Vilma:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0