Lördag fast det känns som söndag...

Igår trodde hag precis hela dagen att det va lördag... Inte helt bra, då jag lurade i väg oss alla till Järbo för lammsläpp... Till och med min andra kusins dotter Bella och hennes dotter kom(hon åkte bara från Gävle och inte Gbg) väl framme i Järbo insåg vi att det var fel och bestämde oss för att det fick bli picknick i högbo istället vilket blev minst lika bra:)







På kvällen grillade vi och sommaren värmen tillät till och med middag på altanen när barnen somnat...det trodde jag inte förra veckan när det snöade!?




Jag har fått årets första och fulaste solbränna...


På någon är det kyligt och är man ute med tuppen får man ha varmare kläder på sig..


Jag och Malin började dagen med ett gött kettlebell pass i morse och gjorde sen ett nytt försök för att se lammen springa ut:)










Förutom att titta på lammen åkte vi häst och vagn och Vilma fick rida...

Ett perfekt avslut för familjen Berlin och Odehns majträff då de iallafall några mil hem till Gbg igen. Vi längtar redan tills vi igen V 27 :)

Vi som inte behövde sitta i en bil resten av dagen åkte till stugan och hängde resterande del av dagen.. Vi åt glass, lekte i vattnet och hade det bara väldigt skönt... En helt perfekt söndag... Fast det tydligen är lördag...







Nu borde jag kolla på min uppsats men det blir nog bara mys i soffan är jag rädd för...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0