I morgon är det dags!

För några månader sen trodde jag aldrig att jag skulle bli klar med min uppsats, men nu är jag typ det!!! Heja mig!!!  Att det kommer behövas göra ändringar har jag räknat med men en stor sten har iallafall redan lättat...
Att jag skulle lämna in ett arbete på 70sidor trodde jag helt ärligt va omöjligt... Nu har jag 50s i innehållsförteckning och resten räknas inte in...


I helgen blev det avslutningsfest i Bollnäs eller upptakt, same, same but diffrent... Ett grymt kul dygn!


Barnen skötte sig bra hemma med farmor vilket kändes bra💙💗 de va till och med på kattutställning i Göransson utan problem:) och hon hann med att rensa ogräs i växthuset, tack snälla igen!

Jag är glad att D inte behöver åka upp så mycket till Bollnäs under sommaren då vägen flera mil ser ut så här....



Väl hemma igen blev det kvalitetstid igen med våra små hjärtan...




Igår var det fotbollsskola på schemat igen... 










Ne nu är det slut på vilan! Uppsatsen väntar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0