Påsklov

Denna vecka blev det kortvecka med plugg å nästa lika så. Jag känner att ligger i fas med mitt arbete (tror jag) svårt att veta då det är länge kvar till inlämning men bara två veckor till miniventilering... Min handledare har åter påmint mig om att jag bord tänka på om jag vill publicera min studie ytterligare men jag känner inte att jag klarar den pressen nu, men när jag är klar kanske det känns annorlunda!?

I tisdags firade vi pappa D som fyllde 29år med middag på allstar, Ludde skötte sig exemplariskt vilket vi inte trodde innan:)




Påskpynten kommer hem på löpande band från dagis, här kommer söta kycklingar gjorda av luddes händer:)


Dom här påskkärringarna har blivit tokiga. Tror det beror på att det blir ljust tidigare... De börjar i stort sätt tjata om att gå ut och leka så fort de slår upp sina blå i både vått å torrt väder.... Jag å D tycker inte det är lika kul att gå ut innan tuppen är uppe som vädret är nu...



Igår hämtade vi barnen vid kl 14 och åkte till stugan för mellis och var hemma vid 16.30 igen så frisk luft får våra barn iallafall...


Vilma utforskar allt nu för tiden...





Pappa D å barnen försökte se hur tjock isen var, men det va omöjligt att komma igenom så än är den tillräckligt tjock för att leka på. Trots att jag ser andra på isen blir jag lite orolig! 



 
Väl hemma igen gjorde vi lax i ugnen och började njuta av påskledigheten tillsammans:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0