Vintern fortsätter...

Snön faller och minusgraderna är många... Bollnäs match blev flyttad från igår till idag för att få det lite varmare dvs -18grader, tur att inte jag spelar bandy...matchen vanns iallafall så nu går tåget åt rätt håll. Jag och barnen passade på att heja på Saik istället. Vilma sa under matchen att det är kallt att heja på Bollnäs om både händer å fötter så kan inte pappa spela inne istället... 

Testade ny frippa... Övning ger färdighet... Kunde ju knappt göra en tofs innan hon V föddes...


Mor å dotter mys...





I går va Annika å kidsen här och busade.. Man såg verkligen hur tjejerna saknat varandra...





Den här sötnöten är fortfarande uppe ca 3 ggr/natt och alltid en längre gång... När ska det vända???!!!! Tur att han är världens goaste💙

Ne nu är det dags att sova... Natti natti💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0