Snööööö!

Lika mycket som jag längtat efter snö tycker jag nu att det är bra med en väderprognos som visar uppehåll...






Vi har hunnit med årets första utflykt till en pulkabacke med familjen Qvist och efter den härliga förmiddagen i backen bjöd dom på soppa och våfflor :)






Vi åker numer Bob till affären och hem från dagis... Barnen älskar det:)






Vi började göra en snögubbe (Olof) men han är nu begravd i snö🙈




Varje eftermiddag har de byggts grottor i snön med grannbarnen, så vi klagar inte på snön men det behöver inte komma mer på ett tag...

I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0