Gott nytt år...

Jag började nyårsafton med ett härligt träningspass med goda vänner...jag ska från och med nu försöka träna mer regelbundet och minst 1 gång i veckan...målen är relatistiska så hag borde klara dom.


Efter träningen blev det en sväng till Stadsparken där vi matade änderna... 


I år firade vi nyår på ett nytt sätt för oss iallafall, ett sätt som passade oss perfekt:)

Vi träffades hos familjen Qvist strax efter  klockan tre där vi blev alla fick en fördrink, stora som små...


Middagen åt vi i vanlig tid för att våra små skulle vara nöjda och kunna vara med. Efter maten lekte vi lekar och googlade fram vart i världen de firade in det nya året kl 21 (svensk tid) och kom fram till att vi firade in det nya året Abu dhabi tid:) och sen tackade vi för en helt fantastisk eftermiddag och kväll för att åka hem å natta barn. Vi avslutade sen en perfekt dag med ett avsnitt av gåsmamman innan vi själva gick och kramade kuddarna. 






Gott nytt år på er alla... Idag vankas det en ny match för Bollnäs hemma och blir inte Putin-kylan allt för kall åker vi upp och hejar:) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0