Äntligen..,

Snön är äntligen här....


Började dagen med en krispig morgonpromenad,och till sällskap hade jag den här sötnosen och hans mamma...


På dagen blev det lek i trädgården...




Barnarbete...


Barnen hann även med att testa nya snowracern med pappa D medan jag handlade....

På kvällskvisten ville barnen ut ich leka i snön igen då de såg att grannarna va ute och givetvis ställde jag upp på ytterligare en påklädningen dagen till ära. 







Vi gick in lagom till att Sofie svängde upp på parkeringen för en myskväll med tacos. En mysig kväll för både stora å små. Medan vi hade det varmt å skönt i soffan spelade våra respektive match på olika håll och båda slutade med vinst vilket var pricken över iet...

Jag hittade denna bild på nätet å va tvungen att skärmdumpa... Mina grabbar💙






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0