Höstlov

Nu är det höstlov för mig å kidsen. Istället för att göra min sista dag i fredags lovade jag att jobba nästa vecka oxå för att introducera den nya läraren. Så eleverna får helt enkelt stå ut med mig ytterligare en vecka:)

De dagar som gått med vintertid har gått över förväntan. Det har bara varit natten till söndag som var riktigt dålig. Då gick Ludde upp fyra...D bytte av mig när Vilma vaknade. När jag sen gick upp för andra gången stod mina prinsar och gjorde pannkakssmet:) helt klart både min och barnens favoritfrukost.


De här dagarna har vi hunnit med massor så här kommer en bildbomb...

Lek i högbo...











Jag har hunnit göra årets första och förmodligen sista fotbollsträning. Den slutade på akuten med en axel som hoppat ur led. Inte på mig men på en vän och som tack för hjälpen fick jag den här underbara buketten...


Massor av trädgårdshäng har det blivit och Ludde vill helst bara spela bandy...





Det har även busats inne...


Idag var vi på middag hos familjen Grunning. De bjöd på smaskig lasagne:) väldigt gott och trevligt..

 Nu ska jag börja packa lite för i morgon åker jag å barnen till Vetlanda. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0