Gräsänka..

Igår åkte D i väg på en liten mini borta turné, match igår mot Västerås och match i morgon borta mot gripen. Gårdagen slutade med förlust i 95:e så vi får hålla tummarna på att morgondagens match går bättre. 

Skolan rullar på i ett hiskeligt tempo och jag måste nog försöka inse att det inte är relevant att klara av alla uppgifter... Jag fick iallafall tillbaka två av uppgifterna som jag skickat in i en av kurserna jag läser. Jag tar svaret som att han oxå tycker att jag borde vila lite emellanåt...


Jag lyssnade på hans ord och passade faktiskt på att jogga 4km efter lunchen. Jag vet att det inte är långt men med tanke på hur mycket eller dvs hur lite jag tränat den sista tiden var det alldeles lagom. Jag fick dessutom massor av ny energi av det.


Vilma fick nya skor idag som hon var så stolt över och Ludde skulle pront ha mina strumpor som vantar, älskade ungar💙💗




På kvällen kom Sofie och Petra hit på kvällspannkisar. Som vanligt väldigt trevligt. 


Nu sitter jag i soffan och lite dåligt samvete att jag inte öppnat böckerna ikväll... Men va 17 jag är helt slut i bollen då det hade inte givet mig ett skvatt iallafall. Det blir till att krama kuddarna istället och ladda för morgondagens plugg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0