1-1 i matcher:)

Erkänner att jag trodde att Västerås skulle vara klara för semifinal i morgon men som tur är hade jag fel:) igår kvitterade nämligen Bollnäs efter ny rysare. 


Ludvig har nu även börjat hålla låda på kvällarna så igår hade jag sällskap i soffan då jag följde matchen på paddan.


Men vad gör väl det när han är så här söt å god så man bara vill äta upp honom.

Vilma har börjat lära Ludde bus, vilket är sådär uppskattat... 


De leker mer och mer ihop vilket uppskattas desto mer...


Vilma tillåter mig att öva på att fläta och övning ger färdighet trots min okunskap i flätning...


Nu ska vi fika och hålla tummarna på att Ludvig iallafall sover till 21.30 innan det är dags för en liten skrikfest igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0