Vilket väder!!!!

Sommaren verkar vara här för att stanna. Lite sent tycker säkert många men hellre att den kommer sent än aldrig.

Gårdagen gick i ett. En supermysig dag från morgon till kväll. Vill egentligen ignorera att jag stekt 15pannkakor innan klockan var 06... Men å andra sidan hinner man med väldigt mycket med morgonpigga barn:)


Strax efter nio åkte hela familjen upp till högbo för lek, bus och picknick med familjen Grunning. Alltid lika trevligt att träffa dom.




Ludde åkte rutschkanan om och om igen. Han såg totalt livrädd ut men skulle pront åka igen så han borde tyckt det var kul...






På eftermiddagen var vi hos Petra och Wille med Sofie. Mycket tjejsnack blev det medan kidsen badade.


Vi åkte hem till dukat bord . På uppfarten möttes vi av grannen som hade besök av barnbarnen. De hade väntat på Vilma så där fortsatteleken. Mat hade hon inte tid att äta utan det skulle hon göra med dom. Våran lilla tjej börjar bli stor. (Vi har världens bästa grannar) 
jag hann då med att duscha blommorna. Det var på tiden om man säger så...


Och vindruvorna vattnades... Sakta men säkert blir de blå...



Kvällen avslutades med 6 km löpning i högbo med Johanna. Skönt å röra på sig lite och bara umgås utan barn.

Nu ska jag försöka göra upp en plan för dagen. D är påväg till Arlanda och kommer hem tisdag kväll så det kommer bli lite sömn för den här mamman några dagar nu...det som inte dödar härdar;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0