Sensommar☀️

Sista dagen för veckan på förskolan gick bäst för vårt lilla busfrö. Han bar ledsen när Daniel gick, men det gick över inom rimlig tid. Han sov efter lunch som han brukar göra hemma och han sov till jag över 1,5 timmar... Helt lovely!
De andra dagarna har han istort sätt skrikigt sig till sömn, sovit innan lunch, varit vaken när de andra barnen sovit och sovit igen när de andra barnen vaknat... Så helt klart en förbättring💙

Efter jobb och hämtning åkte vi till Bollnäs för tacosmiddag hos familjen Mickelsson. Jag fick en rejäl dos av bebismys med en liten perfekt pojk på precis en vecka💙 att de varit så små.

Våra små sötnötter tog bra hand om storebror milo medan jag fick mysa. 



Matvrak...det var svårt att få de små att vänta till maten var klar...




Igår var vi ute istort sätt hela dagen. Vi började med lite trädgårdsarbete här hemma. Det var som vanligt väldigt varmt i vår trädgård så vi bestämde oss för ett att åka till sjön. Där blåste det desto mer och var inte alls lika varmt... Men det hindrade inte barnen från att bada, leka å busa en mysig dag med familj och vänner.
Vilma har blivit en riktig klätterapa...





Kvällen avslutades sen på kanalkioskens uteservering med god mat och goda drinkar. En perfekt avslutning på sommaren och jag känner mig faktiskt redo för att möta hösten.










Det ser ut att bli en fin dag även idag, men idag vankas det bandypremiär i Edsbyn istället för stughäng å bad. Jag kan inte förstå att bandyn redan är igång igen...så nu är det slut på lugna helger ett antal månader framåt... 

Nu ska jag fixa ordning till frukost nummer två för dagen och invänta mina sora hjärtan som fortfarande sover sött💗💙❤️


Kommentarer
Anonym

😍

2015-09-01 @ 22:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0