Trött...

Idag har jag varit trött... Men våra underbara barn gör att jag får lite extra energi. Så idag har vi inte gjort så mycket. 
Jag och vilmisen passade på att handla lite medan mormor passade Ludvig. Vi stannade då kvar ute och lekte lite med vilmas nya favoritleksak...stenar!?






Vilmisen har hjälp mig att städa:


Ludvig har varit lite gnällig men det är sådant som hör till...




Slutspelet är igång och Dynamo vann första kvartsfinalen så nu känns säsongens slut nära... 

Nu blir det mys i soffan med mamma...


Kommentarer
Anonym

Hej. Vilken sida är det du kollar på dynamo matcherna? :)

Svar: Rusbandy.ru och sen klickar jag mig bara vidare....dom brukar länka därifrån:)
Maja

2014-03-11 @ 21:24:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0