Snöööö...

Måste erkänna att jag inte var helt nöjd när jag tittade ut genom fönstret i morse och möttes av ett vinterlandskap...men på sätt och vis var det väntat.

Vi började förmiddagen med en sväng till huset. Nu är har alla rum golv uppe och på måndag ska de börja med golv nere och köket kommer på måndag. Så vi ligger i fas!



Therese och Vidar bjöd oss på lunch idag. Medelhavsköttbullar i tomatsås med pasta. Vilmisen åt bättre än förväntat:)
Åter igen känner jag mig lyckligt lottad som har så många underbara människor runt omkring mig. Tack!

Ludvig vilade lite i Therese å Johans säng...



Vi tog sen en promenad med barnen så de fick sova. En väldigt trevlig promenad med mycket frisk luft:)

På eftermiddagen hade vi först besök av Maria och alfons:)  alfons har blivit superbra på att gå och nu leker han å Vilma lite när de träffas. 



Och sen kom Helena, Mikko och Ella. Tjejerna busade så vi kiknade av skratt. Helt tokiga var dom:)
Tror Vilma saknat Ella.
Vi åt middag tillsammans. Tjejerna fick pannkakor och vi åt pizza från verona:) smaskens!!!!!

Nu blir det som alla andra kvällar städning och sen mys i soffan innan det är dags att sova... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0