Snöööö... Vill ha vår!!!

Gårdagen gick i ett:) vi började med en lång fika på hansens med Sofia och Rutan, väldigt gott å väldigt trevligt. Efter hämtningen av Vilma kom Sofie och Ellie hit på fika och lek tills det var dags för middag och kvällsrutiner. Med andra ord hade vi fullt upp med trevligt sällskap hela dagen:)

Dynamo vann även sin andra semifinal mot zorky så nu är de ytterligare ett steg närmare final om nu inte zorky vänder och vinner tre raka matcher, men det hoppas jag verkligen inte... 

En liten rolig serie som Sofia delade med sig av:))



Är så trött på att skotta fram bilen... Bli vår nu!!!!



Idag har jag varit med Ludvig på BVC. Han vägde 3690g och var 54 cm lång, han växer så det knakar!!!!



Vi var även förbi huset och lämnade tapeter till vilmas rum:) och då var snickarna i full gång med att bygga ihop köket:)) 


Nu ska jag njuta av en kaffe på maten innan hämtning av Vilma å medan Ludvig fortfarande sover... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0