Sm-guld:))

Grattis Saik!!!!! Dom är helt klart värdiga vinnare! 

Matchen såg vi hos Sara, Noelle och Alex:) tjejerna busade å vi hade trevligt. Dom bjöd på gofika och middag...lyckligt lottade är vad vi är:)

Nosan blev lite trött efter matchen, det är jobbigt att vara ung supporter:)


Så Vilma fick äta utan noelles sällskap... 


Givetvis skulle syrran vara med när jag bytte Ludvigs blöja:)



Älskade ungar<3

Tro det eller ej men jag å barnen ligger redan i sängen. Kände att det var helt onödigt att sitta å kolla på dumburken när jag kan ligga å snosa lite på våra underbara barn istället och laddar batterierna för morgondagen.

I morgon får vi köksleverans till huset:)) det betyder att snart är köket på plats. Även plattsätraren kommer i morgon, vilket betyder att på tisdag måste jag välja kakel å klinkers:)) I-landsproblem :))








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0