Peppar, peppar...

Nätterna är så bra dom de kan vara(tror jag). Vilma somnar 19.30 (plus/minus 10 minuter) igår somnade Ludvig 21.30 och jag ca 22.00 Ludvig vaknade sen 03.00 för mat för att sedan somna om till 06.30... Då hade det nog räckt med att stoppa i nappen men jag ville inte riskera att han skulle väcka Vilma. Hon vaknade istället sen vid sju tiden:) 

Nu sitter jag och vilmisen å morgonmyser medan Ludvig sover djupt i sin säng. Jag håller alla tummar jag har på att det fortsätter så här ett tag. 

Nu innan vi flyttar D kommer hem kommer jag vara egoistisk och låta barnen sova på var sin sida av mig i sängen. Det känns otroligt tryggt och jag tror både dom och jag tycker det är mysigt. Annars hade dom nog inte sovit så gott som de gör... 

Älskar min lilla familj!!!





Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Varför skulle det vara egoistiskt!? :O

Svar: Jag vet inte... Mysigt är det iallafall<3
Maja

2014-03-16 @ 12:42:55
URL: http://sarahclasson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0