Mysmorgon...

Mamma kom igår kväll och vi hade en mysig kväll innan John blund kallade allt för mycket. Super skönt att ha henne här!

Natten var så bra den kan vara:) Vilma sov som en stock från 19.30 och Ludvig åt runt 23 och sen strax innan fem. Vilmisen ville sen upp vid sju för välling. Jag gav henne välling som vanligt i soffan så hon fick bekanta sig med mormor i lugn och ro. Efter ca tio minuter var det full fart på fröken och det stod lek på schemat för sessan å mormor. Själv smög jag tillbaka till sängen och gav Ludvig lite mat för att sedan somna om till tio... Mycket välbehövligt och skönt!

Jag fick en go kram av min älskade sessa när jag kom upp...


Jag å Ludvig kollar på när syrran spexar...

Vilma har hjälpt mig att laga lunch på förmiddagen...







Jag är verkligen världens stoltaste mamma just nu. Tänk att de små liven kommer ut helt perfekta och att man älskar dom av hela hjärtat från första ögonblicket!!?!!?!!




Nu sover barnen lunch, mamma är och handlar å jag slappar.... Lovely!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0