Morgonstund har guld...

Jag och vilmisen smög upp för att inte väcka Ludvig. Det är så härligt att se hur hon redan visar hänsyn för sin lillebror. 

Vi hade Vällingmys i soffan framför Barnkanalen innan det var dags att ge Ludvig lite frukost innan lämningen på dagis.

Lämningen gick hur bra som helst. Är så glad att vi valde att hon skulle gå 15 timmar i veckan. Hon verkligen stortrivs där!

När jag och Ludvig ändå var i bilen passade vi på att åka till happy homes och bestämma kakel å klinkers. Det blir det här om D godkänner efter deras isvärmning är klar. Kan inte riktigt förstå varför de värmer upp flera timmar innan match men så är det:)


Badrummet nere får helt enkelt bli lite roligare. Det här blir lättstädat när barnen varit där och badad:))

Nu ska jag njuta av lugnet med en kopp kaffe innan Ludvig vaknar och är hungrig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0