Lyckligt lottad:))

Mamma skulle åka hem i morse och hann säga hejdå å allt innan hon strax efter kom in och sa att det var något fel på bilen... Så hon kom iväg strax efter lunch istället.

Vi hade hembesök av BVC för mätning och lite information. Då var det skönt att mamma tog med Vilma till verkstaden för betalning. 

Ludvig vägde idag 3480g så 2g från födelsevikten. Superlativen haglade så jag blev nästan lite generad.

 
Efter lunch mötte vi upp Johanna och loui för lite tjej å barnmys hos Maria. Vi hade helt enkelt en egen öppna förskola  där:)

Johanna, Loui och Ludvig 



Maria, Loui och Therese...


Sara, Ludvig och Noelle, tror nosan vill ha en egen lillebror;)


Julia, affe, vilma och Vidar...





En mysig playdate helt enkelt:))

På eftermiddagen kom Sofie och Micke förbi på lite mys.
Vi hade på dynamos match i bakgrunden. Dom vann andra kvarten med 18-3 tror jag?!?! Så nu är de klara för semi:)

På kvällen har jag och barnen bara myst. 
Babysittern kom fram...
Vilma trodde den var till henne...

Ludvig var nöjd när han fick "låna" den...


Syskonkärlek...







Vilma å mammamys...




Nu ska jag städa lite sen blir det tidig sänggång... Det tar på krafterna att vara tvåbarnsmamma:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0