Lyckligast 💗

Vi Àr fortfarande kvar pÄ bb och myser. Mina prinsar mÄr toppen, sessan trivs som fisken i vattnet med Sofie men jag har tydligen mÄtt bÀttre sÀger dom... DÀrför Àr vi kvar...men enligt mig mÄr jag toppen och det tycker jag vi gÄr pÄ:))

Ska skriva en liten förlossningsberÀttelse nÀr vi kommer hem och landat.

HÀr kommer lite bilder pÄ vÄr yngsta sötnöt <3


NĂ„gon minut gammal 

Lite skeptisk till klÀder:) vill helst vara naken...


I gĂ€r kvĂ€ll kom Vilma och Sofie Ă„ hĂ€lsade pĂ„đŸ’— tĂ„rarna rann... Saknar min sessa sĂ„ det gör ont!!!!


Men hon kan inte ha det bĂ€ttre Ă€n vad hon har med Sofie 💗

Vi hoppas innerligt att vi fĂ€r Ă„ka hem idag... VĂ€ntar pĂ„ att lĂ€karna ska bestĂ€mma sig... 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

HÀr kommer du kunna lÀsa om mig och min lilla familj. Vi har frÄn och med denna sÀsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen Àr allt annat Àn vÀlskriven dÄ tanken Àr att vÄra nÀra Ä kÀra ska kunna lÀsa vad vi har för oss pÄ dagarna:)

RSS 2.0