Ja ha... V.42...

Trodde inte i min vildaste fantasi att jag skulle behöva skriva det...vecka 42...

Höll alla tummar på att vi skulle heja fram Saik till seger idag från soffan med bebismys men nu blir det istället live... 

Först ska vi försöka hinna med att beställa köket så vi får hem det till veckan, inte för att det är någon stress men bänkskivan kommer ta sina fyra veckor eller mer att få hem så det är bra att beställa i tid.

En gammal bild, ändringarna är att det blir två 40skåp längst fram på köksön med en vinkyl i mitten... Det kommer även bli andra handtag och bänkskiva på den lilla kökssoffan vid vitrinskåpen. Tror det kommer bli bra när det kommer på plats;)
 
Handtagen: vi är lite tråkiga och kör på lika som vi har idag:)


Längtar till vi får flytta in...!!!!!

Vilma leker med mina skor...




Och hon tänker inte låta pappa åka någonstans utan henne... Hon älskar att bli körd i hans handbagage... Igår kollade hon även på barnprogram i väskan... Älskade sötnöt!!!!



Nu har jag även hunnit kolla lite trappinspiration medan älsklingen tränar å lillstumpan diskar:)) 



Ne nu ska det lagas lunch:))



Kommentarer
Anonym

Har kommenterat någon gång här förut. Trots att vi inte känner varandra alls så är det sååå spännande att kika in här och se om det har kommit någon bebis ännu.. Hoppas för er skull att den kommer snart :) Och vad roligt med huset, verkar så mysigt att få välja allt från början och det kommer nog bli riktigt fint! Stor kram och tack för en mysig, bra blogg :)

Svar: Tack, va glad jag blir:) bebisen verkar stanna ett tag till... Inte ett tecken på att den lille rackaren vill ut...

Ja det känns lite som att bygga ett nytt hus på något sätt... Men många beslut blir det och med ett gammalt hus blir det inte alltid som man tänk sig:)) men på något sätt är det oxå lite kul:))
Kram
Maja

2014-03-02 @ 12:41:57
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

När är det tänkt att ni ska flytta in? :)

Svar: Ja du Sarah... Maj kanske?! Just nu känns det långt bort iallafall... Men det går ju framåt iallafall... Sakta men säkert... Som pyret ungefär😁
Maja

2014-03-02 @ 20:49:46
URL: http://sarahclasson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0