Ingen bebis...

Trött, tröttare, tröttast... Det är nog dagens status! 

Vilma och pappa är i skrivande stund ute och leker, å jag har vilostund i soffan... 

Under dagen har svärmor varit här och umgåtts lite med oss. 
Jag och D passade då på att bestämma golv till huset och nu tror jag att vi bestämt oss på riktigt... Men innan det är insatt är inget klart. 

Vi var även och kollade på framstegen i huset.

Köket: dörrhålet är nu flyttat lite för att få plats med kyl och frys. Gipsskivor är satta och elen dragen. 


Tror nog jag vill ha en vit trappa efter dagens inspektion istället för ek... Men än kan jag ändra mig:))


Fast frågan är om det kommer bli för vitt då vi kommer ha vit panel på väggarna i trapphuset?!  Lämna gärna en åsikt:)

"Lillhallen" : nu är det ny isolering även där och golv för värmeslingorna är inlagt. 





Så det går framåt:)) sakta men säkert....

Vilma kollar läget:)



Organiserat kaos:))



Inredningstips från snickarna:)


Det ska bli så skönt när det blir klart! Just nu känner jag att det är mycket som gärna få bli klart:) bebben får gärna komma och ut och mysa med oss istället för att gosa där inne och lägenheten får gärna bli såld:)) 

Tjock.se



Nu finns det iallafall hopp...


Ne nu ska middagen förberedas så den är klar när mina älsklingar kommer in:) 



Kommentarer
Elin

Hej!
Först - vilken mysig blogg! :) grattis till både hus & bebis.
Ang. trappan så skulle jag måla den vit och ev ha såna halkskydd i t ex mörkgrått för att bryta av. Vi har vitt på väggar och trapp och har grå matta på trappstegen, toppen! :)
Lycka till med hus och bebis!
Kram Elin

Svar: Nemen tack vad glad jag blir även om det är en väldigt ovälskriven blogg:) bebisen vill ju tydligen inte komma ut, men snart så hoppas jag...
Tack även för tipsen:) låter som helt i min smak:)

Maja

2014-03-01 @ 19:17:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0