Hemma💗

Vilken lycka, vilken kÀnsla.... Det gÄr inte att beskriva just nu hur lycklig jag Àr<3

Jag Àlskar min lilla familj och inga ord i vÀrlden kan beskriva hur mycket...




Vilma Àr fantastisk med pyret och vill inget annat Àn att hÄlla honom... <3

Nu sover mina Ă€lsklingar och jag ska försöka göra desamma<3 

Debut i babyskyddet:



PÄklÀdning inför hemresan:


I vÀntan pÄ pappa och Vilma:


Jag blir "dopad" inför hemgĂ„ng... 


"FÀrdig dopad" och redo att vara tvÄbarnsmamma pÄ hemmaplan:





Kommentarer
Linnéa & Alva

ÅÄÄh sÄ fina! <3 Vad stolt Vilma Àr :) Mys pÄ!!

Svar: VĂ€rldens stoltaste Ă„ hon har varit sĂ„ go mot honom💗 mysfaktorn Ă€r pĂ„ max... 💗
Maja

2014-03-07 @ 07:00:01
Elin

Men vilken goding... Har han nÄt namn? :) Vad stor Vilma blev pÄ en gÄng, fast hon Àr sÄ liten... :)
Kram!

Svar: Hon blev genast stora tjejen och hon Ă€r en fantastisk storaSyster💗 nja vi tror det Ă€r en liten Ludvig, men i magen hette Hugo.. SĂ„ det Ă€r lite svĂ„rt med Ludvig Ă€n... Vi sĂ€ger mest hon till honom det mĂ„ste vi nog vĂ€nja av oss vid först... Vilma var ju en han första veckan... Hihi
Kram
Maja

2014-03-07 @ 09:46:33


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

HÀr kommer du kunna lÀsa om mig och min lilla familj. Vi har frÄn och med denna sÀsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen Àr allt annat Àn vÀlskriven dÄ tanken Àr att vÄra nÀra Ä kÀra ska kunna lÀsa vad vi har för oss pÄ dagarna:)

RSS 2.0