Första natten ensam...

Natten gick bättre än förväntat. Jag hade bestämt mig för att gå ut ur sovrummet om Ludvig blev ledsen eller om han skulle ha mat. Ja vi tror att han heter Ludvig. Så från och med idag är det Ludvig om inget annat sägs.
Men planerna ändrades då Vilma kom ut snabbare än blixten med hunden under armen så fort vi gått ut ur rummet...
Hon sov istället igenom skrik och amning utan problem.

Ludvig väckte Vilma runt 06.40 och då var det bara att kliva upp. 

 
Morgon mys och syskonkort:



Vilma skötte instagram idag, konst kallas det:)


Strax efter tio kom svärmor. Vilma och hon gick till lekparken medan jag å Ludvig passade på att vara vi två lite.

När dom kom in åt vi lunch. Fast att det var helt underbar väder ute fick vilmisen sova inne så jag, Ludvig och farmor kunde få lite kvalitetstid.


Efter ca en timme kom hon ut tassande och farmor tog ett kort på två nyvakna barn och en trött mamma.


När jag ser mig själv osminkad och ofixad inser jag att jag måste till en frisör för att inte förfalla helt...

Vi tog en sväng allihopa till förskolans lekpark... Vet inte om man får vara där när det är stängt men isåfall får någon komma och säga till om dom misstycker...

Vilma åt mellis på gungan, Ludvig sov i vagnen och vi låg i varsin storgunga och njöt av det underbara vädret.





Det åktes rutschkana 


Och det lektes med stenar.


Farmor visade att dynamo hade gratulerat oss till vår lille son. (Bra översättning).


På eftermiddagen kom mallan förbi på en kopp te och lite mys.  Jag är eller rättare sagt vi är så lyckligt lottade att vi har så mycket underbara människor omkring oss. Det är guld värt!

Vilma har börjat vilja sitta på egen stol när hon ska äta... Kan inte förstå varför och hon blir vansinnig om hon inte för som hon vill...



Nu sover Vilma och jag å Ludde (även han sovande) inväntar att mormor ska komma från Gbg å hälsa på några dagar:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0