En underbar dag..,

Det började med en helt perfekt natt. Vilma somnade klockan 19.30 och jag å Ludvig strax efter klockan 22.. Ludvig vaknade och ville ha mat runt klockan 03 och somnade sedan om bums. Vilma vaknade vid 07.15 och vi hann då ha Vällingmys i soffan innan Ludvig vaknade vid 07.50 å ville ha frukost;))

Lämningen på dagis gick toppen, tror verkligen hon gillar dagis;)
När jag kom hem möttes jag av denna prins...mormor är så go som ställer upp och är här hos oss.



Tittade på lite gamla bilder och hittade några söta på mig i två års åldern och när jag höll min lillebror första gången. Det skiljer 20 månader mellan oss och desamma mellan Vilma och Ludvig...






Innan lunch gick vi ut i det underbara vädret, dock blev det shopping i gallerian men så blir det ibland. Det blev sex plagg vardera till barnen.

Lunch åt vi på stan innan det var dags att hämta vilmisen på dagis. Eftersom dagen bjöd på fantastiskt väder gick vi till lekparken på direkten så återigen fick Vilma äta mellis ute:)




Lekparken kryllade av glada föräldrar och barn:) tänk att lite sol locka fram så mycket glädje hos alla:)


Det åktes rutschkana...


Å kördes bil, även en clementin åkte ner under färden;)



Hon gungade med marlon...en kompis från föräldrargruppen.


Efter lekparken åkte vi en sväng tillbudet och kollade. 

Ny balkongdörr på plats: 


Taklister på plats på hela övervåningen:



Undanplockat på undervåningen så det kan målas tak där i morgon:





Jag trodde våren var här:)



Men jag hade tydligen fel:(



Väl hemma blev det middag och mys i soffan. Vilma vill så gärna att Ludvig sitter i hennes knä. Dagen till ära fick de ha lika pyjamaser:)


Nu blir set soffmys innan jag å prinsen går och lägger oss hos Vilma.. 





Kommentarer
Josefin

Wow , vilken snygg kappa du har :)! Vart har du köpt den :)?
måste också såga att ni har så fina barn och du har en fin blogg ). // Josefin

Svar: Hej, tack:) den är köpt på berska i Moskva( typ ryska hm). Tack, ja visst är dom goa, stolt mamma:))
Maja

2014-03-13 @ 20:33:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0