Dagarna går...

Idag bestämde jag mig för att det var dags att besöka öppna förskolan igen. Vilma kommer iallafall komma hem med bakterier från dagis...
Vilma hade superkul och Ludvig var vaken nästan hela tiden å hur nöjd som helst:) å jag hade trevligt med alla goa mammor och personal.

Efter öppna förskolan tog vi en sväng till huset där beslutet togs att snickarna kunde kvittera ut köket så jag och  barnen kunde åka hem å sova.

Elektrikern har varit där och dragit slingor i badrummet för golvvärmen.


Det hade kommit upp taklister på nedervåningen.. Så det händer grejer. I morgon ska de börja lägga in golv nere. Längtar efter att få se lite resultat:) och jag ska beställa kakel å klinkers på happy homes.

När barnen sov beställde jag massor av grejer till dom båda. Bland annat tapeter till vilmisens rum och lite annat smått å gott till deras rum.

Efter mellis åkte vi och storhandlade, så nu har jag testat det med två små:) Vilma rymde redan påväg till bilen...men för övrigt gick det bra:)


Syskonkärlek<3




Nu ska jag äta lite glass å bara mysa ner mig i soffan... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0