"Besiktningen" klar...

Vi vaknade idag, som alla andra dagar runt klockan sju. Svärmor kom strax innan åtta så jag och pyret i lugn å ro kunde köra pappa D till tåget innan det var dags för den obligatoriska besiktningen av pyret. 

Vårt ses snart igen gick bra... Eller så bra det kan gå... Tårarna rann fast jag gjorde allt för att hålla dom inom mig. Pyret sov lyckligt ovetande om att pappa skulle åka bort och vad som väntade honom på sjukhuset.

Alla prover som vi fick direkta svar på var bra. Han vägde 3270g och kurvan gick spikrakt uppåt.

Väl hemma igen hade svärmor fixat lunch och lekt med Vilma:)  så efter lunch åkte svärmor hem igen. Jag tog min första ensamma promenad med 
båda barnen i det fantastiska vädret som varit idag.


Vilma tyckte dagen till ära att hon kunde hoppa över lunchvilan. Istället lekte hon väldigt bra själv medan jag matade lillebror.

En något trött mamma med en proppmätt liten kille:

Tog även lite syskonbilder:




Känner mig verkligen som världens lyckligaste.... 

På kvällskvisten kom Helena och Ella förbi och åt med oss . Väldigt skönt med sällskap.

Nu ska jag ge prinsen mat och sen krypa ner hos Vilma och ta vara på de timmar med sömn som ges.

Det som inte dödar härdar... Vi kommer gå starker ut ur det här än någonsin och när de här tre veckorna är över väntar fyra månaders underbar semester!!!! Längtar!!!!


Kommentarer
Elin

Jag tycker du gör det superbra! Du är stark!
Kom ihåg att be om hjälp om du behöver bara.
Så fina barn! <3
Kram!

Svar: Tack, stark eller inte... Det ett val vi tagit
och vi kommer klara det. Många gånger om dagen tycker jag att det är D som är den starka av oss då han är ifrån oss alla tre medan jag får energi av barnen .

Kram
Maja

2014-03-08 @ 21:13:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0