Åter igen, vilken underbar dag!!!!

På morgonkvisten testade vi vilmas nya dagiskläder, lite stora men å andra sidan är det inte vår än och hon kan lika väl använda dom till sommaren oxå:)

Kom i sista sekund på att hon redan har en skaloverall så den fick åka med till dagis istället.





Innan lunch gick vi ut i finvädret, lunchen intog vi på donken och till efterrätt blev det en semla på marran. Nyttigare lunch går att välja men gott var det:)

Från marran gick vi raka vägen till dagis och hämtade Vilma. Hon sov som en stock.., lite märkligt då jag sagt att jag gärna vill att dom ska väcka henne tio minuter innan hämtning så jag får nog påminna personalen om mitt önskemål.

Eftersom dagen bjöd på ytterligare en vårdag gick vi till lekparken innan hemgång.








Vi såg årets första tussilago:


Nu händer det även massor av grejer i huset så vi tog en tur dit oxå:)

Nu är alla tak målade på undervåningen oxå.








Golven är lagda i barnens rum:)





Vilma passade på att låna snickarens hörlurar;)

Hon vaggade Ludvig till sömns...


Och hon hjälpte mig att laga mat hemma:)) våran stora tjej!!!


Nu är vi alla helt slut efter dagens bravader så mer än soffmys orkas inte med innan John bums kallar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0