7 nätter kvar....

Vilken underbar dag!!!! Våren är åter här och jag hoppas den är här för att stanna?!

Vi började dagen med att åka upp till högbo och möta upp Sofia, Johanna och Titti plus alla barn där vi lekte,tittade på djuren och grillade:)

Vilma kollade på getterna...


Hon busade...




Lekte med Rasmus...




Banade "kakor"...



 
Och åt korv:))




Sofia skötte elden:))




Efter en helt underbar dag var det trötta barn jag hade med mig hem. Vilma somnade på nolltid och vaknade lagom till Therese och Vidar kom hit på fika. Gulliga dom hade med sig tulpaner och en inredningstidning bara så där... Åter igen, vi är lyckligt lottad som har  så fina människor omkring oss!!!

Givetvis har vi även även hunnit med en sväng till huset:))

Köket växer fram mer och mer...




Slangen till värmeslingorna i lillhallen är lagd...


Så som det verkar blir vi faktiskt klara till första maj:)

Nu ska jag gå och beställa handtag och knoppar till köksluckorna... Å sen bara njuta av egentid och läsa min nya tidning... Och längta lite mer till nästa måndag när min stora älskling kommer hem💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0