6 nätter kvar:)

Måste börja med att skriva att dagen till ära tog vilmisen sovmorgon. Hon slog upp sina blå närmare halv åtta och Ludvig fick jag väcka strax efter för att hinna med allt innan lämning på dagis:) 

Efter lämning åkte vi till maxi och handlade innan det bar av till happy homes för att göra oss skuldfria där:)

Vi hann sen bara hem en snabbis innan det blev en lång och härlig promenad med Therese och Vidar, vet inte vad jag gjort för att förtjäna alla underbara vänner runt omkring oss men något bra måste det vara... Idag hade Therese med sig världens goaste lasagne till mig bara sådär... Tack tack tack!!!! Till och med Vilma åt den utan att sila bort något och det är ett bra betyg vill jag lova:)

Efter hämtning åkte vi till Helena och Ella för lite lek:)) barnen ritade och busade medan vi fikade å snackade skit:)

Hon var faktiskt glad:)) även om det inte ser ut så...





Och på vägen hem åkte vi förbi huset:) det kommer bli så fint när det blir klart!!!!







Hallen är nu redo för klinkers:) vi måste dock först bestämma vad vi ska ha;)


Det är verkligen mycket roligare nu när det börjar växa fram ett hem och inte bara rivningsarbete... Längtar tills vi får flytta in:))


Kommentarer
Elin

Det ser ju toppenfint ut! :)
Kram!

Svar: Tack Elin:)) ska bli så skönt när det blir klart:) kram
Maja

2014-03-25 @ 21:43:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0