4 nätter kvar:)

Vädret har varit underbar och vi har tagit vara på dagen till punkt å pricka.

På dagis hade Vilma varit ute hela förmiddagen. Jag och Ludvig tog en liten promenad och bara njöt av att solens strålar värmde. 

Vi tog även en promenad när det var dags att besöka BVC för att väga och mäta vår prins. Han hade gått upp nästan 300g denna vecka och vägde nu 3960g, duktig kille. Han kommer förmodligen bli lika rund å go som sin syster.

Innan hämtning passade jag på att göra lite fika som vi sedan passade på att avnjuta i Stadsparkens lekplats tillsammans med Therese, Vidar. Emma och Sigge:))





Efter en lång utedag tog vi bilen till huset. Kakelsättarna va där så jag skyndade mig därifrån igen... Så i morgon blir det förmodligen bilder på badrummet uppe.

Idag hade snickarna fokuserar på socklar på övervåningen.


Dagens matmonster fångades på bild:))







Nu ligger iallafall jag i mitten av två sovande barn och jag bara njuter... Ska surfa lite sen är det Natti Natti... Tänk att det redan är fredag i morgon och på måndag kommer D hem.. Längtar massor! !!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0