10 nätter kvar...

Nu börjar jag se slutet och räkna ner:)

Vi hade en riktigt mysig morgon med mycket lek, bus, skratt och skrik:)) Vilma och Ella är tokiga!!!

Legobygge....



Dricka bör man annars dör man...


Efter massor av stoj å stim passade på att rita lite...


Ludvig har haft jeanspremiär:)


Syskonkärlek..




Vi åt en lång och väldigt trevlig lunch med Micke och Sofie. Även Allan å hans chef gjorde oss sällskap.


Efter lunch när båda barnen sov passade jag på att kolla till huset.

Badrummet uppe är nu nästan klart för plattsättning:)




Köket börjar mer och mer växa fram:)






 
Det kommer bli så bra när det blir klart!!!!

På eftermiddagen har vi varit hos Helena, Mikko och Ella för mer bus:) vi passade även på att äta middag där innan det var dags att åka hem å natta barnen. Nu blir det slappning på högsta nivå i soffan innan kuddarna ropar på mig oxå;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0