10 dagar...

Fortfarande trivs pyret bra i magen å verkar inte vilja komma idag heller...

Klockan tio ska vi till mäklaren och skriva papper med mäklaren för nu är för nu är förhoppningsvis lägenheten såld. Kanske är det just den detaljen pyret väntar på...


Gårdagen bjöd annars mest på mys...


Vi tittade lite efter inredning till badrummet, badkar, handduks tork osv... Dessa val.. Tänk att det oxå ska vara en djungel... 
Men ett typ sådant här...


Lite kul att butiken valde göra reklam/inspirationsbilder på det sättet... Men men... 

Frågan är nog egentligen om vi ska ha bubbelbad eller inte?! 

Ne nu ska jag städa lite och försöka få fart på pyret...  



Kommentarer
Sara

Vi ville oxå ha det men de flesta som skaffat de som vi känner säger att de inte använder de alls typ :( så vi skippade det, har ett vanligt för barnen för ofta lutar dom där större så små barn har svårt att sitta själva.. O de går ju åt mkt vatten att fylla om bara barnen ska bada :) så kul de är att följa eran rust i alla fall :)

Svar: Du tänker så... Ingen dum tanke...
Tack, nu börjar det hända lite:))
Ser du att jag är där är det bara komma förbi:) snart är vi ju grannar:)
Maja

2014-03-04 @ 10:05:52
URL: http://blondstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0