Sommar?!

Jag kan inte påstå att sommarvädret är speciellt stabil.. Den senaste veckan känns det som alla årstider varit här och vänt..

Idag har iallafall solen och värmen varit här. Jag och Vilma passade på att äta lite glass på altan när D  var och tränade å Ludde sov. 





Våra vindruvor börja växa till sig:)


Nu på kvällen har vi badat och jag fick äran att göra frisyrer på Vilma med blandat resultat:) hon är iallafall för härlig, varje gång jag gjort något nytt sprang hon till spegeln, granskade och ryckte ut... Gohjärtat:)







Och nu är det mys i soffan och fotboll som gäller.

Gårdagen sprang även den iväg. Vi plus Joel var och gratulerade Charlotta som fyllt 40år. Bättre sent än aldrig:) det bjöds på födelsedagstårta, fika och trevligt sällskap:)

På väg hem stannade vi på Ikea å köpte lite nödvändigt ont till hemmet och passade även på att äta middag där. Annars hände det nog inget speciellt...:)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0