16 juni:)

Gårdagen tillbringades i Uppsala på kalas för Elias som fyllt 4 år. Studsmattan var nog roligast om vi skulle frågat barnen. Jag har sagt hela våren att Vilma inte kommer få en egen studmatta någon gång på grund av skaderisken,men efter att ha sett hur kul hon hade måste jag nog tänka över mitt beslut.








Båda barnen somnade som stockar i bilen:) det är ett gott betyg för kalasmakarna:) 

Idag började vi dagen med lite fix hemma. Jag fixade inne och D klippte häcken:)

När det var dags för V att sova passade vi på att ta en promenad tillsammans hela familjen och jag fick röra lite på fläsket.

Eftermiddagen tillbringades hos mallan i nya lyan. Lägenheten hade blivit superfin å vi som var där blev bjudna på tjejsnack å gofika.


Nu på kvällen har vi badat och myst:)




Inväntar nu att mitt stora hjärta ska komma hem från träningen. Jag har nog inte riktigt fattat att vi kommer få ha honom hemma i vinter. Mitt hjärta gör små glädje skutt bara jag tänker på det:)) lovely!!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0