Vinter:))

Vi började morgonen i badhuset med Ella och Mikko. Tjejerna busade som vanligt friskt.





En obligatorisk bild på mig å min sessa...


Vi passade på att äta lunch i badhuset..


Så att vi direkt efter kunde ta en promenad till huset. Vilma somnade som planerat på vägen dit så jag kunde skotta i lugn och ro i det underbara vädret.



Kan nog egentligen inte fatta att vi är med hus, allt gick så fort och jag kan inte låta bli å ta massor av bilder på vårt lilla renoveringsobjekt:))







Det kommer bli så bra när det blir klart.... Dagarna springer förbi och snart är våren här, hjärtats säsong är slut, pyret är här... Som jag längtar!!!! Idag går vi redan in i vecka 36, så snart kan den lilla komma istort sätt vilken dag som helst... Huvudsaken är nog att den inte kommer innan VM är slut iallafall... Men sen är vi alla redo för att vår nya familjemedlems ankomst. 

Efter promenaden till huset bjöd Therese på fika innan matchen. Väldigt trevligt, uppskattat och väldigt gott:))

Matchen vanns som förväntat av Saik. vilma och Ella 2 busade mest hela tiden förutom när de satt som ljus i Sofies knä:))




Nu händer det inte mycket mer på smedsgatan ikväll... Förutom lite egentid i soffan och förberedelser inför morgondagens inskolning på förskolan... kan inte förstå att vår lilla sessa börjar bli så stor... ?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0