Vakna:)

Sitter vid köksbordet och väntar på att vår prinsessa ska vakna... Hon vaknar 19 gånger av 20 om man stannar vagnen eller går in i exempelvis en affär eller hemma...men inte idag!


Så för tillfället sover hon som en stock( har tagit bort filten) men resten är på då vi direkt när hon har vaknat ska åka in till Charlotta å lille Ture:)

I dag har vi iallafall redan hunnit med ett besök på Mvc. Pyret är som sagt fixerat och ligger väldigt långt ner vilket resulterade i att vi ska på ett tillväxtultraljud när D kommer hem för att se så bebben växer som den ska. Det är en buse unge där inne säger barnmorskan men kanske inte den största som fötts.. På tisdag eller onsdag får vi nog svar på det iallafall. Vi skulle iallafall inte oroa oss, fast det gör man iallafall:( skönt å kolla iallafall, hellre en gång för mycket än en gång för lite och grymt skönt att D kan följa med. Mitt hb hade gått upp till 119, vilket var jättebra och jag hade gått upp till 68kg så den kurvan är iallafall fortfarande densamma som med V...

Vi har ätit lunch på arenan med Helena å Co, vilket både var gott och trevligt.

På väg hem svängde vi förbi huset för att se om det hänt något... Och något nämnvärt var det nog inte... Det rivs mest och det är först mot slutet förmodligen jag kommer se skillnad... Jag ser iallafall att det finns å göra..

Toan uppe:


Ser ut att vara någon timmes jobb till där...

Vårt sovrumstak: gipsskivor är satta och ny elektricitet dragen:)


Klädkammaren: några gaderober fattigare...




Vardagsrummet: gipsskivor i taket..


Matrummet: är ett materialrum nu, så ja så där stort matbord kan vi ha om vi vill...


Ne nu lär jag vakna sessan då hon sovit över två timmar och snart borde bli överhettad...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0