V.37 (36+0)

Tiden springer iväg och vi är redan inne i vecka 37... Nu är det allt närmare tills vi är fyra i familjen. 
Håller verkligen tummarna på att pyret tänker hålla sig inne tills det passar pappa D å komma hem... Och att pyret ger något form av tecken innan så jag kan be honom sätta sig på första bästa plan...

Inte konstigt att det börjar bli trångt där inne... Och fixerad är den...det bekräftades igår på sjukhuset.

Och som mamma ledig har jag inget jobb att gå hem ifrån... Där i mot kommer ju vår sessa gå 15 timmar på förskolan från och med tisdag. Tror hon kommer stortrivas:)) och att det kan bli skönt för mig med lite extra vila.



Och jag växer:))




Efter matchen idag tog vi det iallafall bara väldigt lugnt. Medan jag väntade på att sessan skulle vakna råkade jag oxå somna... Vaknade med ett ryck, kollade på klockan och insåg att Vilma sovit i två timmar och en kvart... La mig bredvid henne och smekte hennes hår tills hon yrvaket kollade på mig och verkade undra va det var frågan om:))

Här kommer lite matbilder:)) hon är bara för go vårt lilla hjärta:))





Nu ska jag plocka undan lite, sen ska jag tränga mig ner hos sessan som verkar tro att sängen är till för att ligga vågrätt i... Idag är det iallafall pappas sida som är ockuperad :)


Natti Natti....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0