Tillbaka i verkligheten...

Ja då var allt som vanligt igen... D är tillbaka i Moskva och vi är kvar här hemma och inväntar att vår fjärde familjemedlem ska vilja se dagens ljus. Jag har en känsla av att pyret kommer kommer före bf... Kände inte alls samma tryck som jag gör nu med Vilma, men bara för jag tror det kommer jag säkert gå över istället... Längtar iallafall otroligt mycket...

Förmiddagen tillbringades på öppna förskolan i vallhov med massor av goa mammor och barn. Tror aldrig det varit så mycket folk i vallhov som det var idag, iallafall inte under den tid vi gått där:)) 



På efter eftermiddagen tog jag och vilmisen en tur till Ikea och hämtade kökskataloger, vilket blev min kvällslektyr... Känns som vi har så många val framför oss och valen bör helst vara klara så fort som möjligt så att snickarna kan sätta igång. 


Jag passade även på att kolla på inredning till badrummet uppe som även det kommer bli lite halvsvårt att planera optimalt då det är snedtak där, men även den nöten ska vi knäcka på bästa sätt på Skype eller liknande:) många idéer finns, men går dom att genomföra? !

Nu är det iallafall godnatt här för att orka med morgondagen. Först ska vi till Mvc och se så att pyret växer som han/hon ska och sen ska vi på inskolningssamtal för Vilma till förskolan. Hon ska förmodligen  börjas skolas in redan nästa vecka... Det känns vemodigt men jag tror det kommer bli bra för henne. Vilma är en väldigt social och glad tjej som behöver mycket stimulans och jag tror förskolan kommer kunna erbjuda henne det bättre under den tyngsta tiden innan pyret och pappa D kommer hem.

Nu ska jag drömma mig bort till D och vårt nya hus💗





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0