Skönt!!!!

Min sjuka verkar ge med sig! Har i stort sätt fått behålla all mat idag vilket känns helt underbart.
Istället för bandy med alla tjejer och barn idag blev det soffan för oss och är jag helt pigg i morgon lovar jag iallafall att inte träffa någon på två dagar för den här dieten önskar jag inte någon.

Jag och Vilma kollade iallafall på villa-Hammarby på tv. Jag liggandes i soffan och Vilma hejandes på alla sätt det gick:) 


I slutet av matchen kom mamma. Väldigt skönt att hon kunde komma även om jag känner mig bättre. Ibland är avståndet Sandviken-Göteborg lite väl långt... Men hon kom och det är jag glad för. Ska passa på och få lite gjort som jag inte får när det bara är jag och Vilma hemma.

Vilma har nu i dagarna oxå förstått hur man låser upp mobilen och paddan så nu gäller det att passa sig... 
Allt möjligt konstigt dyker helt plötsligt upp...



Ne nu ska jag sova och jag håller verkligen tummarna på att jag mår ännu bättre i morgon:))


Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Skönt att du mår bättre! :) Ni får sätta pin-kod på paddan och mobilen nu då ;)

2014-01-06 @ 23:13:51
URL: http://sarahclasson.blogg.se
Maja

Tack:)) väldigt skönt vill jag lova. Hoppas som sagt att det är ännu bättre i morgon.

Men blir det inte tok om man slår in fel kod för många ggr? Eller gör inte det något?

2014-01-07 @ 00:30:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0