Sjukling

Det händer inte ofta att jag är sjuk, men just nu känner jag mig ynkligare än på länge:( termometern stannade på 38.2 och jag som i vanliga fall ligger på runt 36.4 borde det klassas som feber. Vilma har oxå varit kinkig men hade en temp på 37.6 och det kan ju diskuteras om det är feber eller inte.
D sitter sjuk på ett natt-tåg lång borta i öst, så vi blev nog smittade ihop när han var hemma... Så det blev ingen match för honom idag...

Vilma busar iallafall friskt nu när jag ligger i soffan. Idag väntar jag med städningen till i i morgon fast det mer liknar ett krigsfält här än en lägenhet.



Igår lyckades Vilma instagramma helt själv, snart bör telefonen barnspärras!!!


Nu längtar jag bara till att vi ska gåoch lägga oss...
Å jag ska lägga mig samtidigt. Jag kommer inte vänta en minut efter 19 för redan nu går mina ögon i kors. Hoppas vår lilla sessa tänker desamma...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0