Överlycklig!!!!!

Dagen började lite väl tidigt idag då Vilma tyckte det var morgon redan någon gång innan sex... Vänligt men bestämt sa jag åt henne att sova på grund av att det fortfarande var mitt i natten, vände där efter rumpan Mot henne och försökte ignorera hennes söta prat om att hon ville ha välling. Strax innan sju somnade hon om vilket kanske inte var så genomtänkt med tanke på att vi skulle gå upp ca 30 min senare. Det slutade med att jag gick upp och gjorde mig klar och att jag fick väcka henne i sista sekund:)

Efter lämning på förskolan åkte jag till huset och fick de sista måtten till köket. Där efter åkte jag till Ikea och började planera vårt kök. Är faktiskt ganska nöjd med vad jag kom fram till eller vi:) D hade gjort grunderna i Moskva och jag fixade till det här hemma:) 

Han kan min man:))








Så förmodligen kommer det bli ungefär så här när det blir klart... 

Köksplaneringen inklusive lunch tog i stort sätt hela förmiddagen så jag åkte direkt och hämtade vår lilla sessa efter för att fika med Johanna, lille loui och Julia hemma hos oss. Mys med sällskap!!!

Och som om vi inte haft fullt upp under dagen passade vi på att åka till Helena, Mikko och Ella efter för lite mer lek.
Vilma och Ella leker bättre och bättre ihop för varje gång som går:)

Tjejerna åker bil:)






Diskar...



Dom avslutades med en blöt puss:)

 
Å lite kramar...




Till middag blev det ugnsbakad falukorv till tjejerna å pizza från verona till oss. Så nu efter ca sex år i viken har jag ätit min första veronapizza och jag måste erkänna att den va rätt gooo:)

Precis innan maten ringde min älskling och gav mig ett glatt besked!!!! Är så glad!!!! Han kommer hem på måndag!!!! Som jag längtar!!!! Bli måndag nu!! 

Idag är det oxå precis 19 månader sen vilmisen kom till världen, liten börjar bli stor<3 


Ne nu är det dags å göra lite nytta och invänta att revenge ska börja...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0